«Περιήγηση στην τελειότητα». Έκθεση φωτογραφιών του ιταλού φωτογράφου και ιστορικού της φωτογραφίας Paolo Morello.
Αθήνα, Αίθουσα εκθέσεων του Κέντρου Επιγραφικών Μελετών του Επιγραφικού Μουσείου, 21 Σεπτεμβρίου – 26 Οκτωβρίου 2017.
Η έκθεση διοργανώθηκε από το Επιγραφικό και Νομισματικό Μουσείο και το Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο Αθηνών, με τη συνεργασία του Κέντρου Αρχιτεκτονικής Μεσογείου (ΚΑΜ). Παρουσιάσθηκαν με την επιμέλεια της Αφροδίτης Οικονομίδου φωτογραφίες αρχαιολογικών χώρων της Ελλάδας (Αθήνα, Ολυμπία, Δελφοί, Κόρινθος, Νεμέα, Μυκήνες, Άργος, Τίρυνθα, μυκηναϊκή γέφυρα Καζάρμας, Επίδαυρος, Αφαία Αίγινας, Σούνιο, Βραυρώνα, Μέγαρα) και της Ιταλίας (Ποσειδωνία, Κρότων, Μεταπόντιο, Σελινούς, Έγεστα, Ακράγας), οι οποίες αποτελούν έναν εικαστικό φόρο τιμής του Paolo Morello στο αδιαμφισβήτητο μεγαλείο του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού.
Όπως επισημαίνει ο Paolo Morello «Η φωτογράφιση ενός αρχαιολογικού χώρου ενέχει πάντα μια σύγκρουση. Ανάμεσα σε αυτό που έχουμε μελετήσει και αυτό που βλέπουμε. Ανάμεσα στις επιστημονικές μας γνώσεις, την ορθολογιστική μας αντίληψη και τα υπάρχοντα ερείπια, μερικές φορές πολύ φτωχά, που προσφέρονται μπροστά από τον φακό μας. Ανάμεσα στην έντονη συγκίνηση που μας προκαλεί καρδιοχτύπι, την μαγεία που μας κατακλύζει και την επιθυμία να τα αποτυπώσουμε όλα αυτά σε μια εικόνα. Αυτή η σύγκρουση είναι ένα είδος πρόκλησης και αυτό ακριβώς αναμένεται να αντιπροσωπεύσει ένας φωτογράφος».